OqPoWah.com

Tomb Raider Underworld. Prehod prvega dela

O Lari Croft - neustrašni in močni plenilec grobov - mnogi so slišali. Z njeno udeležbo je ustvarila veliko zanimivih računalniških iger. Če vas zanima ena izmed njih - podzemni svet Tomb Raider, bo v tej publikaciji upoštevan prehod enega od njegovih delov.

Upravljanje osnovnih znakovgrob podzemlja

1. Če želite zagnati naprej, nazaj, levo ali desno, uporabite tipke W, S, A, D. Upoštevajte, da če se vam Lara Croft obrne v nekaj prizoriščih, se boste s pritiskom teh tipk premaknili v nasprotno smer.

2. Za izvajanje dejanj z objekti pritisnite tipko E.

3. Če želite skočiti, pritisnite preslednico.

4. Lara bo sedela, če pritisnete Ctrl.

5. Za zagon z največjo hitrostjo pritisnite Shift. Heroina se bo premaknila z vsemi močmi, a se bo hitro utrudila. Deluje pri kopanju pod vodo. To je tisto, kar ima priložnost v podzemlju Tomb raider.

6. Prehod igre bo lažji, če boste uporabili vrv z magnetnim oprijemom (Q).

7. Tipka F vklopi svetilko.

8. Ko so poškodovani, se lahko zdravi Lara Croft - V.

9. Tipka R preklopi na tip strelnega orožja.

10. Caps Lock vam omogoča, da v svoje roke vrgnete predmete ali granate.

11. Natančen obseg je Z.

Tomb Raider podzemlje - mimo, triki

O mnogih tehnikah Lara Croft v igri ni omenjen. Izkazalo se je, da heroina lahko naredi naslednje:Prehod iz podzemlja gobavca

• Če pritisnete Ctrl med vožnjo, bo heroina naredila somersault, kar bo pomagalo zdrsniti v zapirala vrat, hitro premikati pod nizkim nagibom ali učinkovito potopiti v vodo.
  • Med vožnjo se uporablja gumb E kick ali predmet v larini roki.
  • Medtem ko drži tipko "space" na vodoravni površini, Lara pride v njene roke.
  • Ko je plenilec grobov na ravni parceli in drži roke v rokah, se bo zgodilo zelo lep premik naprej (kombinacija ključev "space" in W).
  • Lara se lahko povzpne na vrzel med stenami (večkratni odboj), vendar se ta trik prvič izvaja na Tajskem (terasa v templju). Tomb Raider Underworld walkthrough TajskaObvladati je treba, ker temelji na nadaljnjem prehodu igre Tomb Raider Underworld. Pojdite na odprtino, pritisnite preslednico v kombinaciji A (ali D). Junakinja bo skočila in na drugem se zadržala na skalo. Na tej točki ponovno pritisnite to kombinacijo, da se lahko na naslednjem trenutku drži na nasprotni steni.

Tomb Raider Underworld - prehod. Tajska. Obala

Po stopinjah svojega očeta Lara pride na Tajsko. Izberite najprimernejšo obleko za džunglo in pojdite naprej. Bodite previdni, lokalne živali so lahko nevarne.

Prehod iz podzemlja gobavca

Korak 1. Oglejte si valj na jahti in se potopite v vodo. Pojdi na skale, na pobočje enega od njih. Pazite na morske pse, ki lahko poškodujejo Lara`s pete.

Korak 2. Plezati kamen in se premakniti od nje navzgor in desno vzdolž kamnine. Nato skočite na druge stranice, ki so rahlo v desno.

Korak 3. Spustite robnike. V eni od depresij na strani slapa najdete komplet za prvo pomoč in skrivnost. Ubijte pajke, odnesite dragocene predmete in plezajte po robu na levi. Pojdite na zgornjo polico in sledite levi.

Korak 4. Za junakinim hrbtom bo majhen robnik. Morate skočiti in se premakniti navzgor. Po tem se pomaknite levo na stopnišče po stopnicah. Pojdite na to, vendar bodite pripravljeni na boj s pajki. Nedaleč stran je zdravje.

Korak 5. Premakni se naprej v brezno. Pojdi navzdol po nagnjeni površini in skočite na vodoravni drog, s katerim bi se morali zmečkati na majhen rob. Od njega se pomaknite višje do stopnic.

Prehod Tajske. Boj proti plenilcem

Korak 6. Pojdi po stopnicah, pojdi do stene z robniki, levo od Lare. Spustite se navzgor. Med stenami je koristen trik "večkratni ponovni začetek", o katerem je bilo že rečeno.

Korak 7. Zdaj se mora junakinja povzpeti na spletno stran in iti naprej. Tam čaka na brezno, toda dekle lahko skoči čez njo s prstanom.

Korak 8. Pod ruševinami kamnov pridete do templja. Njegova vrata bodo zaklenjena, desno od njih pa je skrivnost v enem izmed vrvic.

Korak 9. Pojdite na stolpec levo od stene. Uporabite trik "večkratni premik", pojdite na robnik, postavljen zgoraj. Premikajte se, dokler se ne znajdete pred drugim kamnitim stebrom. Skoči na svojo površino in se dvignite višje, nato pa levo.

Tomb Raider Underworld walkthrough Tajska

Korak 10. Za junakom bo stolpec, na katerem mora skočiti.

Korak 11. Premakni se do zunaj templja in se povzpeti na balkon. Sedaj je pot Lare - navzdol po hodnikih in pred kolonijo.

Korak 12. Spustite se, pojdite na desno stran stolpa in skočite na drugo.

Korak 13. Potem bi morala Lara skočiti na drog, od nje - na drugem drogu, od katerega se morate povzpeti na kamnito polico. Na njem se pomaknite do konca, nato pa skočite na naslednji stolpec za Lara. Pojdi dol, vzemi komplet prve pomoči.

Korak 14. Nadaljnji način Lare gre po kanalu. Bodite pripravljeni na tigre. Komplet prve pomoči vzemite s skrivnostjo na levi strani.

Korak 15. Spustite žarek med širokimi kamnitimi stebri in se pomaknite do roba daljšega kolone, nato pa do zlomljenega žarka drugega. Pojdite na drugo stran kamninske strukture in se povzpnite.

Obala. Tajska. Nadaljevanje težkega potovanja

Korak 16. Premakni se v desno, skočite do žarka in od nje - na vrh kolone. V bližini je zdrava pijača in komplet prve pomoči. Pojdi na osrednji prehod in pojdi po stopnicah.Tombajski raider podzemni prehod Tajska je posledica drobnega drevesa

Korak 17. Proga se zruši, Lara zgrabi rob kamnitega robnika. Premakni se levo. Skočite čez grm in pojdite na platformo. Bodite pripravljeni na boj proti tigrom. Po spopadanju s plenilci se premaknite v tempelj desno in desno. Najprej poškodujte netopirje, preden se približajo.

Korak 18. Pojdite na mesto in od nje - do robnika na levi strani.

Korak 19. Premakni se desno do konca in skočite čez polico za hrbtom heroine. Nato Lara levo stran navzdol po iztiskanju v steni.

Korak 20. Premakni se do žarka, od njega do drugega. Po tem se mora punca plaziti pod kamnitim lokom in se boriti s pajki.

Korak 21. Pojdite po stopnicah in pojdite po hodnikih. Točka Lara na desno in navzgor. Skoči s stene do žarka. Odvrzi skrivnost na igrišču.

Korak 22. Premakni se na kamnitih letvicah. Bodite pripravljeni na pajke. Skoči na drog in od njega do platforme.

Korak 23. Premaknite se desno in gor po stopnicah.

To so tisti, ki čakajo ljubitelje Tomb Raider podzemlja. Prehod na obalo Tajske (prvi del) se je končal, sledil je video.