OqPoWah.com

Privlačnost `Cobra` ali Epinephrine

Ves teden delamo v pričakovanju petka, ker je to vikend. Vsi zdaj čakajo na nekaj zanimivega. Ampak navsezadnje ne vsi imajo možnost, da čez vikend letijo preko Tibeta na jadralnem jadralnem padalniku, skočijo s padalom ali pa se vozijo po safari. Toda za danes obstaja veliko sodobnih znamenitosti, kjer se lahko počutite nič manj adrenalin hitenja. Eden od teh je atrakcija "Cobra" (Moskva). Tukaj lahko s stolpom doživite padec s hitrostjo 100 kilometrov na uro, katere višina je 46 metrov. Toda o vsem, kar je v redu.atrakcija kobra

Atrakcija "Cobra" je nameščena v zabaviščnem parku "Wheel at the VVC". Od glavnega vhoda je približno 5 minut hoje. Pojdi naprej to je ekstremno Razvedrilo lahko poteka le skozi vrtljivi šesterokotnik. Kaj je to? To je nekakšna kontrolna točka, ki ne dovoljuje nikomur, katerih rast je manjša od 140 centimetrov. Gre za zasukni element s pregradami, ki se po manjkajočem neprestano ustavi, ko čaka naslednjega vlagatelja. Prav tako je treba opozoriti, da razdalja med kovinskimi elementi konstrukcije ne presega 30 centimetrov. Prav zaradi tega ni dovoljeno prenesti preveč maščobnih ljudi.

Potem, ko ste izbrali izbor za atrakcijo "Cobra", morate izbrati kabino. Največji ekstrem je mogoče doseči, ko sedi v sprednjih kabinah, kjer je zelo zastrašujoče, da letijo naprej in v zadnjem delu - preveč potegne nazaj. Najbolj optimalna izbira so srednje kabine. Po pristanku je za vsakega udeleženca okostnjak nameščen na vrh, tako da je iz nje vidno samo glava in roke. Za varnost vožnje brez neuspela je treba pritrditi jermen, ki gre od sedeža do okvirja. V vsaki stojnici je znak s priporočilom nastavljen tako, da se ne upogne naprej in drži glavo pritisnjeno na naslon za glavo.privlačnost kobe na wvz

Ko so vsi že sedli, privlačnost "Cobra" začne svoj "začetek". V tem trenutku se zadnja karavana drži velik kavelj in začne povleči ves vlak nazaj, nato pa navzgor, do višine trideset metrov. Potem se ta kavelj odmakne, sestava vagonov hitro pluje navzdol, nato - mimo platforme za pristajanje in naprej - do mrtve zanke. Premagovanje, sestava hitro skoči naprej pod kotom skoraj 90 stopinj. V tem trenutku je občutek smučarjev nepozaben, še posebej tistih, ki sedijo v prvem prikolici. Konec koncev, pride do samega roba, in lahko vidite, kako se tirnice končajo, in naprej - samo nebo in oblake.

Tu se sestava ustavi za nekaj sekund in privlači atrakcijo "Cobra". In potem z visoko hitrostjo sestava gre navzdol in spet - mrtva zanka, nato - platforma in dviganje, vendar že v obratni smeri. Potem se vse že ponavlja, vendar brez kavljev. Postopek poteka s kriki udeležencev drsanja, ki se občasno zmanjšujejo, nato pa se intenzivirajo. Po koncu vožnje zabavljač napove, da je treba zapustiti levo. Vendar, ko so navdušeni, mnogi ne slišijo ničesar in gredo na desno.atrakcija kobra

Atrakcija "Cobra" pri VVC je popolnoma varna za človeka. Če povzamemo zgoraj, lahko sklepamo, da je ta privlačnost združena dva: stolp brezplačen padec in gora z mrtvim zanko. Deluje vsak dan od 11 do 23 ur. Cena ene vozovnice je 250 rubljev.