OqPoWah.com

Orenburg - Kazan: avtocesta P239 - avtocesta Orenburg

Vožnja od Orenburg na Kazan, lahko Orenburg trakta se jih - zvezni cesti, ki prehaja iz Kazana do meje s Kazahstanom in je število nomenklatura R239. Dolžina proge je 900 kilometrov, povezuje naselja regij Orenburg in Tatarstan med seboj.

Orenburgski kazan

Avtocesta Orenburg (avtocesta P239)

Cesta, po kateri se lahko odpravite iz Orenburga v Kazan, se imenuje avtocesta Orenburg. Povezuje kapital Tatarstan z rusko-kazahstansko mejo, izvira iz Kazana, nadaljuje ulico Pavlyukhin in del avtoceste P239 v mestnih mejah. To je glavna pot za na mednarodno letališče Kazan, polnopravna avtocesta, s štirikolesnim prometom brez križišč in kongresov, ki se osvetli ponoči. Hitrost je omejena na 110 km / h.

Oddaljenost od Kazana do Orenburga je 735 kilometrov. Nekje je cesta boljša, nekje slabša. Seveda sem hotel, da je isto kot avtocesta na letališču Kazan. Toda na splošno je cesta P239 ocenjena s strani uporabnikov za oceno "dobrega".

Po vilicah se P239 zažene v dvopasu in v temi ni več osvetljen. Pred tem most čez Kami morate voziti cestne vasi Sokury, Imenkovo, Polyanka. V okviru njihovih omejitev je omejitev hitrosti omejena na 40 km / h. Orenburgsko-kazanska pot je glavna povezovalna pot med temi točkami.

kazan orenburg razdalja

Okrožje Alekseevsky

Reka Kama deli obe regiji Republike Tatarstan - Rybno-Slobodskaya in Alekseevsky. Po mostu, Orenburgska avtocesta preči križišče s cesto P240, ki gre proti zahodu, in P239 vodi cesto proti vzhodu. Kilometer od križišča poteka skozi središče naselja Alekseevskoye, po kateri je cesta usmerjena strogo proti vzhodu.

V vasi je hitrost omejena na 40 km / h. Tri kilometre pozneje se promet nadaljuje vzdolž okrožja Chistopol. Posebnost ceste od Kazana do Orenburga čez ozemlje Tatarstana so pogoste naselitve, kjer je hitrost omejena.

Chistopol in Novosheshminsky okrožij

V okrožju Chistopol je bil platno P239 znatno razširjen in posodobljen. Na vhodu v mesto Chistopol so znaki, ki prepovedujejo prehitevanje in omejevanje hitrosti. Zunaj mesta, po križišču, se cesta obrne na jugovzhod, promet pa se nadaljuje proti mestu Almetyevsk.

Območje Novosheshminsky okrožje je gričevnato, razen tega je pogosto ovinek ceste. Značilnost gibanja vzdolž okrožja Novosheshminsky je cesta z dvema trakama, na kateri sta dva pasu namenjena vzpenjanju in ena za spust.

orenburgski kazan

Almetyevsk

Na vhodu v mesto poteka pot Železniški prehod. Od glavne ceste proti desni, cesta do Leninogorsk zapusti. P239 delno poteka skozi Almetyevsk, v mestu ima šest stez, ob izstopu pa zaokroži novo regijo Spodnje Maktame, ki se nadaljuje proti vasi Abdrakhmanovo.

Bugulma

Približujemo mestu Bugulma, pokrivamo polovico od Kazana do Orenburga. Nadaljnji način se lahko nadaljuje po mestu ali obhodni cesti. Večina voznikov izbere obvozno cesto, saj je hitrost v mestu omejena na 50 km / h in morate prečkati železniški prehod. Če pridemo na obvoznico, zavijte desno, v mesto - naravnost. Na obvozu je potrebno premagati več križišč, avtomobilski most čez železnico, križišče s krožnim prometom, na katerega prihaja cesta iz mesta.

Bavlinsky okrožje

Vstop v Bavly regije značilne daljšem vzponu, ki se razteza 1400 kilometrov, po zaključku dobili na Bavlinsky krožišča, kjer se nahaja poštni DPS. Na križišču P239 postane sekundarni za M5 "Ural". Po kilometrski vožnji se začne isti dolg spust. Po vasi Shalt cesta prečka mejo z regijo Orenburg.

avtobus kazan orenburg

Abdulinsk okrožje regije Orenburg

Posebnost poti Orenburg-Kazan, ki poteka skozi ozemlje Orenburgske regije, je odsotnost strmih spustov in vzponov ter ostrih ovir. Cesta, z nekaterimi izjemami, zaobide naseljena območja. Praktično ni omejitev hitrosti. Obstaja avtobus "Kazan-Orenburg".

Mesto Abdulino stoji stran. Na R239 obstaja nekaj križišč, kjer se seka s stranskih cest in zlom most, pojdite na vzhod do Ponomaryovsky District.

Ponomarevsky, Sharlyk, Oktyabrsky okrožja regije Orenburg

Na obmocju teh obmocij cesta prehaja skozi ravno teren s skoraj brez omejitev hitrosti. V vasi Sharlyk se obrne na Novosergievka in v vasi Bikkulovo do Oktyabrskoye. V bližini vasi Salmysh sta dve cesti - Orenburg-Ufa in Orenburg-Kazan - združeni v eno.

Orenburgski kazan

Okrožje Sakmarsky

Cesta je ravna brez ostrih zavojev, po vasi Major in v vasi Tatar Kargala sta dva mosta. Nekaj ​​manjših preobratov in zavojev. Pred Tatarsko Kargalo je cesta razdeljena na dve. Ena obvoznica v Orenburg, druga, čez vas in most čez reko. Sakmaru, prav tako gre v Orenburg.